https://www.antwerpmanagementschool.be/
Home
https://www.antwerpmanagementschool.be/nieuws
Nieuws
News img
Zoeken
Kies een jaar

augustus 27, 2018

Nieuwe decaan voor Antwerp Management School

Vanaf 1 oktober 2018 treedt de 40-jarige Prof. Dr. Steven De Haes aan als nieuwe decaan van Antwerp Management School (AMS). Met de verdere groei, internationalisering en de viering van het 60-jarig bestaan van de school in 2019, wacht hem een uitdagende ambtsperiode.

augustus 02, 2018

Jean-Pierre Garitte van Masterclass Interne Audit wordt nieuwe CEO van IIA Belgium

Jean-Pierre Garitte, docent in onze Masterclass Interne Audit, wordt op 1 september 2018 de nieuwe CEO van IIA Belgium. IIA Belgium (The Institute of Internal Auditors-Belgium) is een professionele non-profit organisatie die zich inzet voor de ontwikkeling en professionalisering van het beroep van interne auditoren in België.

juli 18, 2018

Antwerp Management School lanceert een Fashion Entrepreneurship Award

Antwerp Management School lanceert in samenwerking met de Fashionindustrie de Fashion Entrepreneurship Award. Een student van de Master in International Fashion Management kan samen met een creatieve ontwerper kans maken op deze award.

juli 18, 2018

AMS lanceert een internationaal masterprogramma in Fashion Management

Dankzij de opkomst van de ‘Antwerp Six’ ging de stad eind jaren 80 onmiskenbaar tot de top van de internationale modewereld behoren. Dertig jaar later is Antwerpen nog steeds koploper. De mode-industrie is nochtans ingrijpend veranderd. Creativiteit en durf volstaan al lang niet meer om aan de top te blijven.

juli 11, 2018

Economische groei door samenwerkingen tussen bedrijven en start-ups

Established family businesses have the necessary means and networks to influence the market. However, they do sometimes miss the know-how needed to be sufficiently innovative. Start-ups usually do not lack innovative capacity and are, you could say, innovative per definition. However, they often lack the needed elbowroom to break through. And so the answer seems to be clear: get both types of companies to collaborate and you will have the best of both worlds